İSTANBUL — Rebee Uygulaması, ebeveynlerin psikolojik bilgileri zaman kaybetmeden her yerden kolayca alabilmelerine olanak tanıyarak çocuklarıyla olan ilişkiyi güçlendiriyor. Psikologlar tarafından hazırlanan içeriklerle soru-cevap bölümleri, etkinlikler, podcast'ler, videolar, hikayeler ve meditasyonlar içeren uygulama, ebeveynlere kişiselleştirilmiş planlar sunuyor.
Rebee App'in pazarlama stratejileri ve ürün geliştirme yol haritası, 0-6 yaş arası çocuğu olan ebeveynlere odaklanıyor; Türkiye'de 4,5 milyon ebeveyni, dünyada ise 46 milyon İngilizce veya İspanyolca konuşan ebeveyni hedefliyor. Uygulama, kullanıcılara farklı ihtiyaçlarına yönelik farklı abonelik seçenekleri sunuyor: Aylık 44,99 TL, üç aylık 119,99 TL ve yıllık 449,99 TL. Ayrıca Rebee App işletmelere özel paketler geliştiriyor ve işletmelerin çalışanlarına avantaj olarak sunabileceği toplu satın alma fırsatları sunuyor.
Rebee App kurucusu Esin Kocamanoğlu Aktay ise şunları söyledi: “Rebee ile ebeveynlere ve çocuklarına psikoeğitimden psikolojik ilk yardıma kadar uzanan bir yelpazede rehberlik etmeyi amaçlıyoruz. Bu finansmanla uygulamamızı yaygınlaştırarak küresel bir etki yaratmayı hedefliyoruz. daha geniş bir kitle.” dedi.
Yatırım turu, Fongogo'dan Nesrin Çakar, Serkan Bağce, Ezgi Esin Karaduman, Nar Eco'dan Ozan Kuşcu, Nirva Peştemalciyan Alpmen, Büşra Zanner gibi sektörün tanınmış yatırımcı ve danışmanlarının değerli destekleriyle sona erdi.
Rebee uygulaması hakkında
Rebee, ebeveynlerin çocuklarıyla daha sağlıklı ve bilinçli ilişkiler kurmalarına yardımcı olmak amacıyla psikoeğitimsel içerikler sunan bir mobil uygulamadır. Ebeveynlere içerik odaklı, zaman kazandıran çözümler sunan Rebee, psikoloji ve davranış bilimlerini temel alan kişiselleştirilmiş eğitim planlarıyla etkili bir öğrenme deneyimi sunuyor.